Monday, July 22, 2019

Tak Hilang

Macam biskut Chipsmore.. kejap ada kejap takde


Tapi dah lama hilangnya... sejak ofis blocked segala access internet. Terus aku hilang mood. Tapi hari ni ntah macam mana.. godek-godek, dapat la pulak masuk... hehehhe. Nak berblogging guna fon boleh je, tapi tak puas. Skrin tepon kecik nau... Nak guna laptop, laptop pun dah layak dicampak ke laut kekdahnya.

Banyak cerita terperap, bertahun, berbulan, berminggu... ada yang aku dah lupa nak cerita apa.


Tapi ada cerita menarik aku nak share kat sini... 2019, tahun aku enjoy dengan event company (walaupun belum hujung tahun lagi). Tapi dalam ke'enjoy'an tu terselit jugak rasa sedih pilu, marah sakit hati, terkilan... Sebab semakin terserlah warna-warna sisi diri masing-masing yang terlibat. Membuat aku sedar, dimana kedudukan diri & bagaimana mereka melayan kamu bila tiba waktu-waktu tertentu. Bukan diminta untuk disanjung sentiasa tetapi cukup sekadar dikenang untuk kerjasama yang diberi selama berkhidmat bersama. Takpelah, mungkin dah tiba masanya untuk aku undur diri... bila?

Tersoodeeehhhh la pulookkk... hehehe

Banyak nak terobek cerita ni... nak kena tengok folder album kat fon dulu... k bye... hahaha

No comments:

Post a Comment