Thursday, October 10, 2013

SHAKLEE - COLLAGEN

Shaklee Collagen Powder ada promotion laaaaa..... BELI 6 PERCUMA 1... meh pakat share2 ngan kwn2 beli... 
 
Ada apa dgn Collagen Powder Shaklee ni? Ok, meh sini aku citer...
 

Al -kisah...
al-kisaaahhh... (toiiyyyiibbbb)..... hehehe :p

Collagen Powder Shaklee ni asalnya daripada sisik ikan merah. Ia merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
 
Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.
 
Untuk rasa lebih sihat, kulit lebih muda menawan

Dengarnya ramai yg berebut2 nak beli Collagen Powder Shaklee ni... itu menunjukkan betapa ramainya wanita2 kat luar sana yg nak cantik, nak sihat, nak cergas.... ye la... kita pompuan ni kan multitasking gitu... walaupun buat 2-3 keje dalam waktu yang sama tapi tetap menteeeennnnn.... korang xnak ke? Xnak ke bagi inchik2 hubby msg2 kagum ngan korang? Dah la dapat bini cergas & sihat... merungut penat jarang sekali.. makin lama makin cun lak tu... mantappp....
 
Jom2... beli ramai2... tengah promosi ni, untuk bulan Oktober ni je.. Pasni xde dah, kena tunggu tahun dopan plak... kalo xlarat nak beli sorang2, share la dgn kwn2... Gerenti x nyesal punya... :D
 
Kalo nak order, contact aku kat sini, sms/wassap aje ye : 018-2721323.. atau nak guna ID aku pun boleh jugak 999398... atau bole email aku : adleenshoppe@gmail.com..
 
(p/s: fon rosak da pekak balik :p so better xyah call until further notice... huhuhu)


 

No comments:

Post a Comment