Monday, October 7, 2013

SHAKLEE - VIVIX

Sambungan daripada n3 aku ari tu pasal Vivix... ada kawan yang tanya, berkesan x Vivix ni... sesuai untuk org yg ada penyakit apa... rasa dia mcm mana... mahalnya harga dia... Ok, aku nak citer sket apa yg aku paham tentang Vivix ni ngan korang... Aku bukan nak menjual k, tp kalo korang nak mencuba, dipersilakan.. Aku cuma nak berkongsi benda & perkara2 yang baik dgn kwn2 aku terutama yg sudi berblogwalking kat sini...
 
Apa itu VIVIX?
Ia adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggu Muscadine, Elderberri Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dgn polifenol. Polifenol adalah kumpula fitokimia yang terdiri drpd sebatian tanaman yg mengandungi khasit antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.
 
- memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yg menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melabatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita & melambatkan proses tersebut.
 
- membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovakular, imuniti & sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.
 
kredit info blog mummy-sihat.
 
 Golongan yg memerlukan Vivix:
1) Pesakit Diabetes
2) Arthritis
3) Gout
4) Pesakit kanser yg telah menjalani kemoterapi
5) Orang yg rabun mata - memerlukan antioksidan yg tinggi
6) Golongan yg mementingkan kesihatan badan yg maksimum
7) Atlit atau yg aktif bersukan

Rasanya? Ala2 rasa stoberi gitu... xpekat sgt, xcair sgt... senang ditelan & cuma sesudu kecil setiap mlm sbelum tido :)

PERHATIAN:
VIVIX TIDAK SESUAI UNTUK IBU2 MENGANDUNG, IBU MENYUSU & MEREKA YG BERUMUR 18 TAHUN KE BAWAH.
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 
 
antara testimonial dari pengguna vivix yg aku ambil dari pakcik google:
kredit blog ummineana...
 

kredit blog ummitiqah
 
ok, tu je lah sebahagian info yg aku boleh bg kat sini, letak byk2 kang kena saman plak.. huhuhu.... kpd blogger ummitiqah, ummineana & mummy-sihat... izinkan ye saya kongsi kat sini...
 
Pasni aku akan letak original testimonial drpd Daddy aku pulak... nak letak skarang awal lg sbb Daddy aku baru 2-3 ari amik Vivix ni. Cuma dia kata, terasa kesan sampingan dibahunya berdenyut2... tp takpe dia still carry on amik Vivix.
 
So, korang kalo terlintas dihati nak mencuba & nak harga yg lebih rendah bolehlah gunakan ID aku ni... 999398... Sharing is caring katanya... :)
 

No comments:

Post a Comment