Thursday, October 3, 2013

SHAKLEE

Tetiba plak aku terjebak dgn Shaklee... Jenama ni dah lama sgt aku kenal sbb Mami aku regular customer supplement dari Shaklee ni, dia bergantung sgt pada Alfalfa... ini je yg sesuai dgn dia dari duluuuuuuuuuuuu lagi.... Tapi x plak dia nak masuk jd member ke apa... Mulanya aku klik banner Jutawan Shaklee kat blog Ben Ashaari.. Tujuannya cuma nak tgk apa produk yg aku bole order untuk Daddy aku... Itu tujuan utama. Tp sambil2 tu aku belek la produk2 lain yg ada... hhmmmm... menarik gak.. tapi aku utamakan tujuan asal aku dulu... Aku order Vivix daripada Nuyun... Lepas beremail sakan & bergurau-senda ala2 da kenal lama dgn Nuyun, last2 terjebak gak aku jadi member Shaklee... huuhuhu.... (walaupun aku x berapa nak minat sebenarnya).. tp bila Nuyun kata xsemestinya aku kena jual produk2 tu... xyah nak susah2 cari customer pun... beli utk kegunaan sendiri & keluarga pun cukup & byk kelebihan lain bila kita jd member produk ni... aku pun... hhhmmmmm (mata pandang siling opis, jari telunjuk ketuk2 dagu... sila bygkan :D) hahaha... korang buat ek? :p
 
Ok... ni dia barang yg aku order dari Nuyun...
 
Mahal? Insyaallah berbaloi... Harga x penting bila hasilnya terbukti berkesan...
Terus lepas jumpa Nuyun & amik Vivix ni, aku hantar ke rumah org tua aku... terangkan serba sedikit tatacara mkn supplement ni & apa efeknya... Nanti kita tengok apa perubahan pada daddy aku ye... Mami aku kalo ubat atau supplement yg ada kesan sampingan tu awal2 dia angkat tangan, xnak mkn... hhmmm... cemana nak baik kalo gitu... tp takpelah, aku xnak paksa...
 
Daripada testimoni customer Nuyun, ramai yg pulih dari sakit yg dihidapi & dorang kata supplement tu mmg sgt berkesan... kalo korang nak tau, g tgk kat blog Nuyun tu, aku dah letak link.
 
Aku sekadar mencuba & berikhtiar, kesian tgk Daddy aku makin hari makin uzur walaupun sakitnya bukan 100% berpunca dari penyakit biasa (korang paham x apa maksud aku?) Daddy aku yg org paling jarang sgt sakit dlm keluarga... setakat demam2 biasa tu ada la... Tapi yg sekali ni, mmg xmasuk dek akal... takpelah, kami berusaha moden & tradisional drpd berserah gitu aje... Korang tolonglah doa2kan sekali untuk Daddy aku ye... :) Semoga Allah membalas dgn kebaikan atas doa2 korang... Amin
 
ps: Nuyun... anak didik ni baru nak baca buku... bz ngan kek pisang dah seminggu... jgn tanya soalan cepumas lak tetiba ye... hehehe

No comments:

Post a Comment