Thursday, June 27, 2013

Majlis Kahwin di Menara Kuala Lumpur

23hb baru ni... Sepupu belah mami aku buat kenduri kawen anak dia yg bongsu. Aku tak berapa rapat sgt dgn anak2 sepupu mami aku ni, cuma yg mana biasa jumpa je la aku boleh kenal... (teruk aku kan :P)... Tapi yg pangkat makcik2 tu, dorg sumer kenal aku..... hiks... Patutnya mami aku pegi kenduri kawen ni, tp dah tak sihat la pulak... org dah menjemput & mami aku pulak dah confirmkan nak dtg... nak xnak, terpaksa la aku dgn Inchik Hubby dtg on behalf. 

Minggu lepaskan, jerebu sangatlah teruk... berbau asap saja, walau dlm keta... masa otw tu, mata aku dah pedih2, tekak pun rasa loya... hadoooiiii.... sepanjang jln pulak, kelabu je dek jerebu... 

Dari bawah dah rupa gini... kat atas mmg xnampak apa la kan....


2 pupu aku yg perantin pompuan tu... Syarifah Khalisha, sedap nama dia :D
Brape gaknya ek, kalo buat wedding kat sini... kalo cuaca ok ari tu, mesti dpt tgk view dr atas. Tapi bila tgk keluar, nampak putih je, xde mood aku nak amik gambar.... Tapi kira, ala2 wedding in the cloud gitu la... huhuhu
Dah ada KL Tower Animal Zone kat sini... nampak sgt jarang sgt dtg sini.... haksss
Sementara tunggu Inchik Hubby g toilet... mesti best kalo ada org main muzik masa ni ek... suka dgr bunyi2 caklempong ngan gong... :p
Kuda hitam.. adduuhhhh kuda hitam.. hiiikkksss
Kejap je kat wedding ni, lepak2 borak2 ngan atuk & nenek sedara yg ada skali ari tu... pastu kitorg mintak diri la, alasan ada hal lain. Padahal nak g jenjalan... G Petsworld kat MidValley... haha...

No comments:

Post a Comment