Wednesday, June 19, 2013

Rabu Yang Serabut...

Mmg serabut & semak kepala otak dibuatnya... Masuk je keje, on pc.. Mozilla firefox pulak kena blocked, sbelom ni FB, ok lg la... Habis segala bookmark website ilang, dropbox aku ilang... Check dgn kwn lain, dorg guna Chrome.. Boley lg bukak. Fine!! Aku download Chrome sbb aku xsuka guna IE.. Sebelum ni da kuar memo, staff dilarang mendownload apa2... Ada aku kesah??!!! Kot ye nak blocked apa2, agak2 a sket... Ppuuuiiii!!!

Dlm jam 10am, mami aku call.. Kata daddy aku warded kena strok. Aahhhh... Lg serabut kepala aku. Pagi td, daddy aku jatuh kat bilik, bengkak kepala & luka, xdpt nak bergerak lgsg dah. Abg2 aku bwk g klinik. Doktor klinik suruh bwk g spital sbb serius katanya.

Mami aku plak ✗ sihat, muntah2 dr semlm.. Cakap kat fon pun gigil2 je td. Nak ✗ nak, aku ckp kat bos, aku amik EL ari ni. Explain lbh kurang, setel apa patut.. Aku balik umah mami aku. Esok xtentu lg mcm mana, keje ke ✗...

As at skang ni, daddy aku still kat ICU, baru pas buat scanning. Doktor marah sbb da teruk mcm ni baru nak g spital. Bukan ✗ nak bwk awal2 dulu, tp daddy aku yg degil ✗ nak g jumpa doktor. Jenuh dah ajak :(

Skang aku teman mami kat umah, nak tgl dia sorang kang, takut apa2 jd pulak. Takde org jaga. inchik hubby balik td kejap & da otw ke spital.

Aaahhhh... Aku serabut. Nampak je mcm ✗ de perasaan :(
Sent from my BlackBerry®

No comments:

Post a Comment