Thursday, June 27, 2013

Pets World @ Mid Valley

Penggemar2 binatang peliharaan mmg suka sgt kalo ada event mcm ni, termasuk la aku... bukannya apa, byk aktiviti yg ada masa ni. Pertandingan utk anjing & kucing terutamanya lah. Masa ni lah dpt tgk bermcm jenis pet... kucing, anjing, arnab, guinea pig, hamster, iguana... bla bla bla... :P

Aku pegi lepas balik dr wedding kat KL Tower ari tu la. Sanggup tu meredah jerebu, walau pedih mata, loya tekak, pening kepala bagai... & as usual kalo dah namanya weekend, sure lah ramai org kan... Nak masuk tu kena byr RM5 seorang utk dewasa, RM3 utk kanak2 kot (xperasan lak)... Masuk2 je situ, berkeliaran la anjing2 dgn tuan2nya.. ada comey, ada besar, ada kecik, ada yg dok dlm henbeg tuan dia, ada yg didukung... nak je aku pegang2 anjing tu, cute sgt.... tp xde la aku tergamak nak pegang btl2 kan... :P Tapi xde la plak aku nampak org bwk kucing mcm tu... sumernya dok dlm cage.. hhmmmm...



Hanjeng slh sorg pengunjung.... geram tgk mata dia.... nampak manja & aktif :D
Iguana.... aku agak geli disitu... hehehe
Agak teruja bila nampak arnab... tgh berkira2 nak beli ke xnak... pikir balik... xyah a, dah ada 2 ekor kat umah cukup la...
Antara exhibitors yg ada...
Cantik arnab ni... dok diam2 je kat sudut.... alolololo....
ooopppssss.. jenama ini agak lucah bunyinya :P
Lobster pun boleh jadi pet gak ek :D
Ketam... inchik hubby sgt minat utk membela binatang ni... huhuhu
Chichila berharga RM1500... pphheeeeewwww
Pertandingan menghias kandang kucing...
 Semua bahan kat dlm tu, pemilik kandang ni gunakan kraf felt semata2, membuatkan aku sedikit excited & jeles... hahaha.. sah2 pemilik kandang kucing ni pompuan kan... :D

 Agak2 korang kan.... nak x kucing2 dorg dok dlm sangkar yg penuh cenggini? hehehe...

Seekor kucing parsi (kot) yg sgt gedempol... gebu... comel... overweight... muka penyek... aku geram giler!!!
ini... anak landak ke.... mcm la kot... :P
Kucing baka Bengal... nama penuh aku xamik la pulak...
Kalo la aku x alerjik bulu kucing.... & kalo lah inchik hubby pun suka kucing, dah aku bela kucing2 mcm ni kat umah... boleh buat uli2... hahaha... gebu sgt dowh!!!

Mentari merah diufuk Bangsar... nak balik dah masa ni, dlm kol 6pm ++
Tapi akhirnya kitorg xbeli apa2 pun... cuma bawak balik 2 beg plastik free sample makanan kucing... hehe

No comments:

Post a Comment