Saturday, June 29, 2013

Satay Station

Jom kita makan satay... tukar selera plak, kali ni kita cuba Satay Station kat Bandar Sri Permaisuri, Cheras.

Sementara menunggu arnab2 aku digrooming yg mengambil masa 2 jam... aku & Inchik Hubby pegi la berjalan2 mencari makan. Nak g mkn kat kedai mamak, dah biasa... itu je menunya... Jalan2 lg, nampak la restoran Satay Station. Ok, destinasi ini kalilah kiranya :P

Kaunter
Menu

Pakej berbuka puasa sempena Ramadhan nanti

Abg tukang bakar satay yg sporting.... :D

Inchik Hubby punyer - Mee rebus yg sgt enaksssss... RM6
Aku punyer - Satay ayam yg sgt lazat.... RM1.20 secucuk
Aku kalo mkn satay takat 5-6 cucuk je... nak buat cemana, tank kecik... hehehe... Tapi mee rebus dia mmg sodap... siyeeessss... xcaya korang g la try test cuba k.... tapi tu pada deria rasa aku la... kat korang xtau la puloksss...

Tu dia, menderu2 post pasal mkn.... hehehe... sowi. Bukan apa, actually sumernya yg dah ter'outdated'.. aku yg lambat post.  Tetiba lak byk keje kat opis, kalo dah kat umah tu, mmg x ter'update' la blog, pasal dah ter'bz' dgn candy crush... boley x terima alasan tak 'munasarawak' aku ni? kekekee... hahlasan la sgt kan :P

ssshhhhh!!! aku update blog kat opis, guna jln tikus tau.... ssshhhh...!!!

No comments:

Post a Comment